משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש"ח
0

פיתוח תמונה על זכוכית

בין אם אתם חובבי אומנות ובין אם לאו, קשה להכחיש את העובדה שיצירות אומנות מכניסות הרבה צבע לחיים שלנו והן חלק חשוב מעיצוב הבית. אחת הטכניקות שתופסות תאוצה לאחרונה היא פיתוח תמונה על זכוכית, כאשר טכניקה זו מתאימה במיוחד לבתים מעוצבים באופן מודרני וחדשני. במאמר זה נפרט על טכניקות של הדפסת תמונות על זכוכית ועובדות נוספות.

סוגי הדפסות על זכוכית

ניתן להדפיס על זכוכית במספר טכניקות:

  1. הדפסת סובלימציה

זוהי שיטת ההדפסה על זכוכית הוותיקה ביותר שנעשה בה שימוש כבר ב-1930. השלב הראשון של שיטת הדפסה זו היא הדפסת תמונת ראי של הגרפיקה באמצעות מדפסת דיגיטלית על נייר מיוחד, ולאחר מכן הצמדת הנייר לחלקה הפנימי של הזכוכית , הכנסה למכשיר דחיסה המחמם את הזכוכית והנייר ומצמיד אותם אלו לאלו. בסופו של דבר הדיו חודר לתוך הזכוכית. זוהי שיטה זולה אך נחשבת לעמידה פחות ביחס לשיטות אחרות.

טכניקה זו מבוססת על ייבוש בדיו באולטרה סגול. הזכוכית מונחת עם חלקה הפנימי כלפי מעלה על משטח ההדפסה, כאשר ראש המדפסת זז קדימה, אחורה ולצדדים ומדפיס על גבי הזכוכית. באמצעות מנורות אולטרה סגול הדיו מתייבש ומתקשה, לאחר מכן מתבצעת שכבת הדפסה נוספת. וכך מתקבלות תמונו מודפסות על זכוכית באופן ישיר.

שיטה זו נחשבת לשיטה עמידה במיוחד במחיר סביר מאוד ביחס לאיכות הגבוהה.

בשיטה זו למעשה מבצעים הדפסה על נייר פוטו והצמדת הנייר לזכוכית באמצעות דבק שקוף. הנייר הוא אותו נייר שמפתחים באמצעותו תמונות, מה שמאפשר לשמור על איכות וחדות של תמונות באלבום. איכות ההדפסה בשיטה זו היא גובהה והצבע לא דוהה עם הזמן, אך יש לשים לב כי הצמדת הנייר לזכוכית דורשת מיומנות רבה.

הדפסה קרמית על זכוכית היא השיטה החדישה והעדכנית ביותר להדפסה על זכוכית. באמצעות שיטה זו הדיו מודפס ישירות על הזכוכית בדומה לשיטת UV, אך הדיו בשיטה זו הוא דיו קרמי העשוי מצבע פיגמנטי, אבקת זכוכית ומכיל אחוזי אלכוהול מסוימים. לאחר שההדפסה מתבצעת, מוכנסת הזכוכית לתנור בטמפרטורה של 700 מעלות צלזיוס שמפרק את החומרים האורגניים וקושר בין הצבע לזכוכית. שיטה זו נחשבת לעמידה במיוחד אך יקרה ביחס לשיטות אחרות.

הדפסה בגדלים שונים לשימושים שונים

הדפסה על זכוכית יכולה להתבצע על משטחים בגדלים שונים שישמשו למטרות שונות: הדפסת תמונות משפחתיות, יצירות אומנות, חיפוי למטבח או לשירותים ולמעשה לכל מטרה שתוכלו לחשוב עליה.

אנחנו ב- גלריה מדפיסים באופן ישיר על זכוכית בטכנולוגיית UV ומספקים שירות בשמחה כבר 40 שנה. אצלנו תוכלו להדפיס על זכוכית כל מה שתרצו ולכל מטרה. ובנוסף לכך יש לנו תמונות להדפסה על קנבס במיוחד עבורך!

    0
    עגלת קניות
    Empty Cartעגלת הקניות שלך ריקה 🥺
      דילוג לתוכן